Toti clientii care aleg sa comande produsele de pe site-ul www.intacteco.ro se obliga respecte Termenele si conditiile publicate in acest site.

Comenzile ferme se trimit doar in scris pe e-mail, fax sau formular de comanda

Alegerea produsului:
Pentru a gasi produsul dorit, aveti mai multe posibilitati:
- vizualizati meniurile din stanga si apoi submeniurile aferente pentru produsele de interes
- in fereastra CAUTARE, aveti posibilitatea sa introduceti un cuvant sau codul produsului, generandu-se astfel o lista de produse aferente acelui cuvant introdus.
Prin selectarea produsului, se genereaza o noua fereastra cu toate detaliile privind acel produs.

Formularul de comanda
Daca ati gasit produsul dorit, cereti formularul de comanda printr-un email la vanzari@intacteco.ro , office@intacteco.ro .
Odata primit formularul de comanda este necesar completarea lui cu datele dumneavoastra de facturare, adresa de livrare si un numar de telefon unda veti putea fi contactat de unul dintre agentii nostrii, pentru eventuale intrebari sau nelamuriri.
Extrem de important !
Verificati corectitudinea datelor de facturare, de livrare si a altor informatii pe care le considerati ca fiind necesare pentru a fi contactati in vederea confirmarii si livrarii produselor.

Transmiterea comenzii ferme
Comanda ferma se va transmite doar prin email catre vanzari@intacteco.ro , office@intacteco.ro. Pentru a nu exista si a evita neintelegeri ulterioare, comenzile sau modificarea acestora, efectuate telefonic nu se accepta. Telefonic puteti cere detalii, fise tehnice, poze ale produselor si daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu produsele sau servicile noastre.

Confirmarea comenzii
Dupa lansarea comenzii ferme, veti fi contactat de unul din reprezentanti nostrii prin e-mail sau telefon privind disponibilitatea produselor si a termenului de livrare.
Dupa confirmarea produselor de catre dumneavoastra, in functie de valoarea produselor si complexitatea comenzii, veti primi o  factura proforma pentru care aveti un termen maxim de 5 (cinci) zile pentru a efectua plata in contul firmei.  Datele firmei sunt inscrise clar in factura proforma.
In cazul depasirii termenului de plata,  factura proforma si comanda lansata de client pot devenii nule, in acest caz se reia din nou procedura de completare a unui formular de comanda si generarea unui noi facturi proforme.

Modalitati de plata

Exista 3 (trei) modalitati de plata: Ramburs, OP (ordin de plata) si perceprea unui Avans care este stabilit in functie de produse si valoarea acestora.

Plata Ramburs – se realizeaza pentru comenzi mai mici sau egale cu 350 RON, TVA inclus. Plata se face in lei, cu numerar si integral la primirea coletului, catre curierul care efectueaza livrarea. Curierul este obligat sa va elibereze chitanta pentru suma incasata. In colet veti gasi factura fiscala in original si eventuale documente: certificate de garantie, manuale de utilizare si intretinere, certificat de provenienta (depinde de tipul produsului).

Plata prin OP (ordin de plata) – se realizeaza pentru comenzi mai mari de 350 RON, TVA inclus. Plata se va face in lei si doar in contul IBAN al companiei noastre, care va fi  furnizat de catre reprezentantii nostri prin factura proforma.
IMPORTANT! Livrarea produselor prin aceasta metoda de plata se va realiza doar dupa confirmarea de catre banca a platii efectuate de catre dumneavoastra.

Plata cu perceperea unui avans -  aceasta metoda de plata se accepta doar in anumite cazuri si doar pe baza unui contract incheiat intre doua societati comerciale,  si client. Termenii acestui contract se vor stabilii de comun acord cu persoane din conducerea companiei noastre si reprezentantii clientului.

Livrarea produselor
Produsele se livreaza in general in termen de 1 - 14 zile lucratoare de la data achitarii proformei, in functie de tipul produselor comandate.
Termenul de livrare este specificat clar in factura proforma, in functie de disponibilitatea produselor.
Livrarea se realizeaza prin serviciile de curierat partenere ( Fan Courier, Nemo Express, Urgent Curier, etc.) sau la solicitarea expresa din partea clientului a unui alt serviciu de curierat, cu acordul companiei noastre.
Clientul poate opta pentru a-si asigura transportul produselor prin mijloace proprii.
In cazul in care, clientul isi asigura transportul produselor optand pentru curierul propriu sau alte mijloace proprii de transport, societate noastra nu isi asuma nici o obligatie in acest sens, atat financiara cat si logistica.

IMPORTANT! Plata transportului este GRATUITA  pentru comenzi de peste 200 RON. Pentru comenzi de pana la 200 RON se achita taxele de curierat rapid (Fan Courier, Urgent Curier, etc.), taxele pot fi diferite in functie de curieratul rapid ales, in medie plata pentru un colet este de aproximativ 30 ron.

Receptionarea produselor
Clientul confirma receptia produselor prin e-mail, in termen de maxim 48 h de la primirea coletului. Unul dintre reprezentantii IntactEco va contacta clientul pentru a verifica stadiul de conformitate a comenzii livrate.
Va rugam verificati produsele primite, atat calitativ cat si cantitativ.
In caz de neconcordante cu comanda realizata, va rugam contactati serviciul Relatii cu Clientii la adresa de email: info@intacteco.ro
Toate produsele sunt livrate impreuna cu factura fiscala, declaratie de conformitate, certificat de calitate - garantie.